week 13 en 14

8 december 2018 - Gotenburg, Zweden

Nou, dit waren de twee weken weer wel hoor. Eerst week 13. het begon als een normale week. maar toen op dinsdag kregen we te horen dat we ineen niet meer mee mochten bij het etentje voor de school omdat er geen plekken meer over waren. terwijl ze paar dagen eerder hadden gezegd dat wij gewoon konden komen. dus dit vonden wij natuurlijk niet zo netjes van de school. Maar ja het is niet anders. Toen de donderdag mochten we toch wel ineen mee, er waren namelijk 2 mensen ziek. Jeej wij blij natuurlijk. Het was een erg gezellig etentje van de school en ik heb het zeker naar mijn zin gehad daar. verder is er niet veel speciaal gebeurt deze week.

Dan week 14. JAA! nog maar 1 week te gaan. wat ben ik blij als ik dadelijk weer lekker terug ben thuis en ik niet meer de was hoeft te doen en te koken. want sjonge jonge zeg wat een gedoe. Nee grapje het is prima te doen hoor, ik kan wel voor mezelf zorgen hoor. Ja echt waar. vandaag gaan we ook nog als laatste iets leuks doen met de leerkrachten heb er veel zin in. veel kinderen waren al bang dat ze me niet meer zouden zien na gisteren. Maar gelukkig kan ik ze volgende week nog bijna de hele week vervelen.

zie jullie over een week weer.