week 2

15 september 2018 - Tynnered, Zweden

Zo. de tweede week zit er weer op. en het gaat me tot nu toe allemaal nog best goed af. Ik vind het een super leuke school, ik mag nu ook op iedere dinsdag en woensdag mee gaan zwemmen met de klassen. op dinsdag mag ik met een andere klas mee gaan voor extra ondersteuning. maar bij deze klas is het wel iets anders dan in mijn eigen klas. dit is namelijk een klas met kinderen die het moeilijk vinden om te luisteren, en te onthouden wat je ze hebt gevraagd. maar dit is ook weer heel goed voor mij zo leer ik ook echt consequent te zijn. ook ga ik vanaf volgende week een kind begeleiden in jaar 1 met wiskunde.

we hebben nu ook een supermarkt die op de weg terug naar huis zit dus dat is heel handig. we koken bijna altijd gewoon voor ons zelf. maar we hebben van onze huisbaas die hier ook woont een les afwassen gekregen. maar wij hadden alles goed schoon gemaakt maar hij vond van niet. dus we moesten alles ook met chloor schoon maken want anders stonk alles helemaal naar vlees. maar wat de baas wil doen we maar.

verder gaat het hier super goed en heb ik het heel erg naar mijn zin

1. Janine:
    17 september 2018
    Fijn om te lezen dat het zo goed gaat!