Week 6

14 oktober 2018 - Gotenburg, Zweden

De zesde week alweer, en het was geen normaale week deze keer. Want op dinsdag ben ik weer mee gegaan naar de zwemles. Maar deze keer waren de kinderen niet echt heelmlief, dit was best een zware dag. Maar ja dat heb je soms met kinderen. Ook heb ik op woensdag een lesje nerderlands gegeven. Ik heb toen een beetje over nederland vertelt, en natuurlijk ook de taal geleerd. Dit was heel leuk om te doen. Ookal moest het in het engels het ging me nog best goed af. En nu ga ik ook een vervolg les geven. Op vrijdag waren we naar een eiland geweest. Ofja het zit zo, we hadden het plan om naar een van de eilande tegaan. Dus we hadden de bus gepakt, een bootje genomen en naar t eiland gegaan. Maar toen wilde we met de bus t eiland verder op alleen die bus ging weer terug de boot op. Dus wij snel naar voren gegaan vragen of we er uit mochten, en gelukkig hij liet ons vrij. We hebben taar toen 30 min rondgelopen en toen zijn we al weer gegaan. De volgende keer doen we iets beter onderzoek. Volgende week komt er visite en daar heb ik heel veel zin in

Nou dit was t weer voor deze week.